Expediční náklady:
K ceně zboží účtujeme expediční poplatek Kč 115,-.
Při nákupu nad 2.000 Kč,- je dodání zdarma.
Zásilky, které jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na vyžádání. Za opětovné zaslání účtujeme poplatek ve výši Kč 100,-
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
Zákazník doručí reklamované zboží na vlastní náklady a riziko, na adresu uvedenou v kontaktech.
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete níže )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL
-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)